VAKSINIUS
Sønnen være tro og ære
🏳️ Flagg 🤍 Sang Overblikk

Translate

Prosjekt

Overblikk
Mitt livsprosjekt er Trixnix.com. Trixnix er som en gammel stad, med murer rundt byen, og en hovedvei inni byen som går i ring og angir den. Rundt omkring er der elver av musikk. Man kan forestille seg at Trixnix er Piken, som forskjellig fra Sønnen, slik Jesus Kristus er framstilt i det Nye Testamente i Bibelen. Trixnix er ment å være det Nye Jerusalem. Adressen til Trixnix er:

Trixnix.com

Trixnix ble påbegynt i september 2015. Det første jeg laget var murene til byen. Ganske snart begynte jeg å lage musikk, ved et noteskrivingsprogram, og etterhvert begynte jeg å tegne, hvilket gjorde at Trixnix ble mer enn dikt og visdomsuttrykk. Alle sidene på Trixnix er laget ved tjenestene til Google. Alle diktsamlinger og noen presentasjoner er laget i Googles Blogger, og flere nettsteder er laget i Google Nettsteder. Jeg er svært takknemlig for den kjærlighet man i Google viser. Alt innhold på Trixnix er av og ved meg selv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar